#BLOGOVISION2018 #4 POWERWOLF / THE SACRAMENT OF SIN


Μετά από ένα καταπληκτικό Σαββατοκύριακο ανελέητου κουβαλήματος θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν μου πέταξε error 404 η μέση μου. 4 μέρες μείναν για να τελειώσει η Blogovision αλλά και η Σουηδία, ας ελπίσω για πάντα αυτή τη φορά. Και ενώ όλα τα καλά / αναγκαία κακά κάποτε τελειώνουν το τυρί του μέτσαλ όχι μόνο δεν τελειώνει αλλά ρέει άφθονο, κυλάει ανάμεσα μας και αυτή τη φορά έχει τη μορφή των Powerwolf. Αν και γνώριζα την ύπαρξη τους ως μπάντα, ποτέ έχω ακούσει κάποιαι δουλειά τους οπότε δεν ξέρω αν είναι πχ όλοι οι δίσκοι είναι καρμπόν το ίδιο πράγμα. Sabbatonίζουν αρκετά, αν και πάλι δεν είμαι σίγουρος ποιος έχει επηρεαστεί από ποιον - αλλά who cares. Τίμιο πάουα μέτσαλ, τίγκα στα συναυλακά choruses, σχετικά απλοικά κομμάτια αλλά καμιά φορά αρκεί μόνο αυτό και φυσικά μπόλικη τυρίλα. Άξια το the sacrament of Sin τα κατάφερε και χώθηκε στο νούμερο 4 και από ότι φαίνεται δεν τελείωσαμε ακόμα με όλους τους Γιαρμανούς στη Blogovision.



O Μέτσαλ Σεφ προτείνει Demons are a girl's best friend και τύρος φέτα Ρίζου να χτυπήσουν όλα κόκκινο

No comments:

Post a Comment